★ ☆ Zvyšujeme CTR v SERPe ❺❺❺

Zvyšovanie miery prekliku (CTR) vo výsledkoch vyhľadávania je veľmi obľúbenou témou. Nie je sa čomu čudovať, keďže je to efektívny spôsob, ako získať z vyhľadávačov vyššiu návštevnosť pri zachovaní rovnakých pozícií. Väčšina rád je ale stále rovnaká: Lákavý titulok, do popisku konkurenčnú výhodu, autorship, richsnippety. Počuli ste už ale o tom, že do titulku, popisku a breadcrumbs navigácie môžete pridať špeciálne symboly, ktoré dokážu zaujať?

 

Špeciálne symboly

Použitie špeciálnych symbolov je veľmi jednoduché ale nikdy nemáte istotu, či ich Google vo výsledkoch vyhľadávania zobrazí. Pravdepodobnosť je ale veľmi vysoká tak prečo to neskúsiť. Tieto symboly môžete použiť aj v breadcrumbs navigácii, tam ale  špeciálne znaky nemôžu byť ani na začiatku ani na konci. Nezobrazili by sa v SERPe. Toto pravidlo neplatí pri titulkoch a popiskoch. Tam môžete znaky použiť kdekoľvek.

Ak hľadáte zoznam znakov, nájdete ich napríklad tu http://saney.com/tools/symbols.html .

 

ukážka špecializovaných symbolov  v praxi:

Serp symbol

Vyskúšajte a dajte mi poprípade vedieť, či vám to funguje. Ale určite to nepreháňajte.

Napríklad ja som pridal k tomuto článku testovací titulok “Zvyšujeme ★ ☆ CTR v SERPe ❺❺❺” a descriptions “Vyskúšajte špeciálne znaky ❤, napríklad ▁ ▂ ▃  Pomôžu vám vystúpiť z davu. Použiť môžete napríklad aj hviezdičky ✪✪✪ alebo ★ ☆ takéto” . Uvidíme, či ho Google bude v takejto podobe zobrazovať.

Časom si možno naštudujem znovu aj pravidlá Adwords. Použitie v PPC by bolo super. CTR by išlo určite hore.

UPDATE: po dvoch hodinách je článok zaindexovaný a vo výsledkoch sa zobrazujú iba niektoré znaky. Asi treba prísť na to, ktoré znaky Google podporuje a ktoré nie.

555

Pozrite si, aké znaky boli podporované v roku 2010. Možno to stále ešte platí:

http://www.aukseo.co.uk/a-guide-to-special-character-use-in-title-tags-1180/

pridaj hodnotenie

4 komentáre

  1. Martin Šimko píše:

    Speciální znaky jsem testoval asi před rokem, taky s cílem zvýšit CTR. Google postupně přestává zobrazovat více a více podobných znaků. Nechce mít ze SERPu cirkus :-) Na Seznamu ale některé stále fungují.

  2. MaggioBlogger píše:

    “pravdepodobnosť je ale veľmi vysoká tak prečo to neskúsiť” víte prosím uvést přesnější údaj, například v procentech? Na kolika webech jste testovali speciální znaky v title nebo description? Případně odkud máte informaci že pravděpodobnost je vysoká? Děkuji.

  1. 04.05.2014

    […] ★ ☆ Zvyšujeme CTR v SERPe ❺❺❺, Tomáš Polakovič […]

  2. 12.05.2014

    […] Zvyšujeme CTR v SERPe, Tomáš Polakovič […]

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *